16 Eylül 2013 Pazartesi

Hayaller ve Aşk Şehri Paris...

Herkese merhaba,

        Blogumu yeni açmış olduğum için bir kaç post üst üste atma isteğinden kendimi alıkoyamadım ve bu postumda sizi Paris'e götüreceğim.

        Bir Erasmus öğrencisinin gitmek isteyeceği ülkelerin en başında Paris gelmekte ve bunu gerçekleştirmenin hayalleriyle Erasmus'a katılınmaktadır. Ben de bu hayali gerçekleştirmiş bulunmaktayım. Megabus adında öğrenci dostu otobüs ile Amsterdam'dan Paris'e 12 Euro gibi çok cazip bir fiyata gidebildik.


      Yaklaşık 5 ay önce kış Fransa'yı yavaştan terk etmeye başladığı zamanda bulundum ve döndüğünüzde özlemini gerçekten hissedeceğiniz bir şehir olarak kalbinizin bir kenarında mutlaka yer alacak.

İlk olarak size erkek arkadaşım ile benim çok beğendiğimiz Paris'teki o güzel akşamımızın simgesi olarak gördüğümüz kırmızı bir motorla başlamak istiyorum.


Bu sokağın sonunda fark etmeden kendimizi Notre Dame'ın önünde bulduk. (Gerçekten tesadüf :))

İlk olarak Notre Dame'a varmadan Seine nehri karşıladı bizi ve bu manzaranın karşısında bir müddet oturup geçen turistler için yapılmış gezileri izleyip onların eğlencelerine ortak olabilirsiniz.




Ve şimdi Notre Dame karşınızda




Ve buradan Eyfel kulesinin önünde devam eden Seine nehrinden ve Eyfel kulesinden fotoğraflarla birliktesiniz.







                  Şanzelize'den bir kare...



Son günümüzde biz Paris'e özgü damarlarınızda Fransız milliyetçiliğini hissedebileceğiniz bir kafede otururken birden yağmur başladı ve Fransa'dan da yağmurla birlikte biz de ayrılmış olduk..



#Paris gerçekten çözmesi çok kolay bir şehir fakat ilk adım attığınızda karşınıza çıkan her insanın Fransızca konuşma katılığıyla karşılaşarak ürkebilirsiniz. Şanslıyız ki, İngilizce bilen bir sürü kişiyle karşılaştık ve ilk şoku kolayca atlatabildik. 

Umarım oraları gezmek herkese nasip olur ve bana da bir kez daha nasip olur.


 Gözlerinizi kapatın ve müziğin güzelliğine kendinizi bırakın.

Sevgiler,



4 yorum:

  1. Bir Erasmuslu olarak ben de Fransa'yı ayıla bayıla gezenlerdenim :) Özellikle Paris..
    İnşallah tekrar gidip gezmek nasip olur hepimize :)

    Bana da beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tuğçe'cim ben gnnrkcy kk'dan. Bloğun çok hoş olmuş, hayırlı olmuş :) Ben de gitmek istiyorumm :) Parise bir sonbahar zamanı ya da yılbaşında gitmek nasip olur inşallah :) Romantik kafelerinde kahve içerken hayal ediyorum kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlım,

      Çok teşekkür ederim. Mutlaka gitmelisin. Kafeleri çok şirin, insanın birinden kalkıp birine oturası geliyor :)İnşallah nasip olur.

      Sil