15 Eylül 2013 Pazar

Cupcake Sevenler 'Cupcake Lovers

Herkese merhaba,

Bu postumda biraz cupcake ile ilgili şeylerden bahsetmek istiyorum. 

             Cupcake bildiğiniz üzere minik kapların içine koyulmuş her türlü yapabileceğiniz minik keklerdir. Bu kekimiz İngiliz İngilizcesinde Fairy Cake, Avusturya İngilizcesinde Patty Cake Tık tık olarak geçiyormuş fakat bildiğiniz üzere Cupcake evrensel olarak her ülkenin kullandığı bir terimdir.






              Günümüzde kadınlar arasında bir cupcake çılgınlığıdır almış başını gidiyor ve tabi ki üreticiler de bunu fırsat bilip cupcake ile yapılabilecek her türlü ürünü yaparak hanımların gönlünü fethediyor. Mutfaktan mobiyaya, kırtasiyeden giyime daha fazla her alanda cupcakeleri görebilirsiniz.

              Emin olun bu çılgınlığa adım attığınız anda geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsunuz ve ben de bu çılgınlığın tam olarak ortasında bulunmaktayım :)

             Aşağıda bugüne kadar çeyizime almış olduğum cupcake temalı ürünleri bulabilirsiniz.

                                                                        Tantitoni




                                                                   Tansaş ve A101




                                                                            Migros


                        




Tantitoni







English Home



Migros





Ve diğer internet siteleri...


Bugünkü postum belki biraz tatlı olmuş olabilir. Bir dahakinde görüşmek üzere.


Sevgiler,

6 yorum:

  1. Canım aramıza hoşgeldin ben seh123 :) bloguma beklerim bende... çok güzel olmuş blogun takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım :) Ben de mutlaka inceleyeceğim. Teşekkürler :)

      Sil
  2. herşeyin harika tatlımm Allah güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Aramıza hoşgeldin canım benim kim olduğumu tahmin ediyorsundur mutlaka :)

    YanıtlaSil