18 Eylül 2013 Çarşamba

Boş Vakit Öldürme Halleri

Herkese Merhabaa,

Hollanda'dan dönüşümün temmuz başına gelmesi sebebiyle bu yazım temmuz başı itibariyla başladı. Bütün yaz kpss çalışmanın derdine düşmüş ben, ne olduysa bu fikirden tamamen kopup kendimi el işlerine, kitap okumaya ve yabancı dizilere sarmış halde buldum.

         İlk olarak izlediğim yabancı diziyle başlamak istiyorum ve o da 5 arkadaşın bir arada olduğu fakat içlerinden birinin eşi ile nasıl tanıştığını ve geçmişte arkadaşlarıyla yaşadıklarını çocuklarına anlatmasını konu alan bir dizi olan How I Met Your Mother. 

Dizinin her bölümü 20'şer dakikadan oluşmakta ve bir sezonda ortalama 22 bölüm bulunmakta. Bu sezon 9. sezon yani final sezonu başlayacak olan dizinin ben ancak 6. sezonuna kadar gelebildim :)

İzlediğim her bölümde kendimi gülmekten alıkoyamadığım, Barney adlı karakterin oyunculuğuna hayran kaldığım, Lily ve Marshall'ın o büyük aşkına özenle baktığım bu diziyi çok severek izliyorum.



Duyduğum kadarıyla dizide Amerika, daha doğrusu New York City tanıtımı yapmak fazlasıyla amaçlanmış ve gerçekten de hakkını veriyorlar. Bir dilci olarak dizilerden öğrendiğiniz kelimeler aklınızdan çıkmayacağı için benim bugüne kadar aklıma kazınan günlük İngilizce ağzı bir sürü kelime oldu.

Eğer siz de boş vaktim çok, bir şeyler izlemek istiyorum diyorsanız mutlaka diziyr başlayın. Bu arada yeni sezon 24 eylüle başlayacak. Haberiniz olsun ;)



İkinci olarak bu yaz Debbie Macomber'in kitaplarına da sardım ve Seri olan altta gördüğünüz kitaplara başladım. Aslında bu kitapların hikayesi geçen yaz başladı benim için. Festivalden aldığım Küçük Mucizeler Dükkanına Dönüş adlı kitabın 4. kitap olduğunu ancak aldıktan sonra farkettim ve bir sene sırf bu yüzden okumaya başlayamadım. Dediğim gibi baktım bir sürü vaktim var önceki 3 kitabını da aldım ve bir solukta okudum. Kitabı okurken gerçekten sayfaların nasıl akıp gittiğinin farkına bile varamayacaksınız. Her karakterde kendinizi bulacaksınız ve hayatta küçük hatta minicik mucizelerin bile insanın hayatını nasıl değiştiğini fark edeceksiniz. Şu anda serinin 4. kitabını okuyorum ve bitmesin diye bir kaç gündür elimi bile sürmedim ' benim de böyle bir huyum var işte :) '

Yine boş zamanı olanlar için sıkılmadan okuyabileceğiniz bu kitapları şiddetle tavsiye ediyorum.





Veeee son olarak patik örme hastalığı başladı ve bir bebek patiği ördüm birden fazla da aşağıdaki patikten :)



Hasta yatağımdan sevgilerrr :)

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun balığımm, acil şifalar versin Rabbim.
    Erasmustan dönünce o rahatlıktan sonra sorumluluk sahibi oldugun hayata adapte olman biraz zaman alıyor, tecrübeyle sabittir ;)

    Şu Debbie'nin serisinin sıralaması nedir? Ben de okuyim sırayla..

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol canım. Aminnn. Kesinlikle haklısın valla :)
    Sırası bu şekilde

    Küçük mucizeler dükkanı
    Bir yumak mutluluk
    Bahçembe yeşeren umutlar
    Küçük mucizeler dükkanına dönüş
    Bir dilekle başladı her şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim balığımm, fırsat bulunca alıyım şu kitapları :)

      Sil
    2. Yorumlarını merakla bekliyorum canım :)

      Sil
    3. balığımm kk dan mj atyorum gitmiyor, mj kutun dolumuymuş neymiş, bir el at hele :)

      Sil
  3. patiklerin çok cici olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil